• Costul unei diagnosticari si timpul necesar?

    Diagnosticarea dispozitivelor este gratuita si realizata pe loc, cu exceptia telefoanelor sparte sau scapate in lichid unde timpul de analiza poate varia intre 30 de minute si 2 ore. In cazul in care reparatia nu se face la noi in service, se plateste o taxa de 50 RON pentru diagnosticare.

  • Timpul necesar reparatiei?

    90% din reparatii sunt realizate pe loc iar 10% in termen maxim de 24 de ore, cu exceptia unelor intarzieri care nu depind de noi, intarzieri provocate de furnizori sau de curieri, dar acestea sunt anuntate si nu vor depasi 48 de ore.

  • Fisierele stocate in memoria telefonului pot fi salvate?

    Nu putem garanta salvarea fisierelor stocate in memoria dispozitivului de aceea va recomandam sa incercati sa salvati datele inainte de a aduce dispozitivul la noi in service.

  • Efectuati reparatii si pentru dispozitivile care se afla inca in garantie?

    Service-ul nostru ofera reparatii si pentru dispozitivele care nu au termenul de garantie expirat, insa recomandarea noastra ar fi sa anuntati mai intai producatorul, iar daca acesta refuza sa va rezolve problema noi va vom ajuta cu drag.

  • Reparatiile efectuate prezinta garantie?

    Service-ul nostru ofera o garantie cuprinsa intre 30 si 365 de zile pentru reparatiile efectuate. Daca pe parcursul termenului de garantie apar defecte (in regim de functionare normal) costul reparatiei va fi gratuit.

Nu ai gasit raspuns la intrebarea ta? Intreaba acum!

Daca raspunsul la intrebarea ta nu este afisat aici ne poti contacta telefonic sau poti completa formularul de mai jos.